29 desember 2006

Mæoi koismes ænd a hæppi nju jer!

Hei igjen!
Som dere sikkert ser, har bloggen min dødd helt ut i noen uker.. Mistet bare interessen for å skrive..

Lite nytt. Har feiret jul som de fleste andre her til lands. Kos det! Var stort sett klær det gikk i under treet, men det e vel kos d og..
Ellers i romjulen har eg bare vært med venner og gjort ingenting fornuftig. Akkurat sånn som romjulen skal være..

Går og lurer litt på ka eg skal finne på på nyttårsaften.. hadde vært fett å være en hel gjeng en plass, og kanskje dra til byn til fyrverkeriet eller noe sånt.. noen som har noen planer?

Og for dere som har veldig god hukommelse: neste år feires det 4-årsjubileum på vannkanten. Hver lille-julaften de siste 3 årene har meg, BK, Jani, og muligens sondre(?) vært på vannkanten. Vi snakker tradisjon! Neste år vil vi være så mange som mulig, så fett om du joiner!

Snakkes!

(eg slenger meg på bølgen og lanserer dagens låt: Muse - Stockholm syndrome... Fet sang..)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hey Tommy! glapp innom så tenkte jeg måtte legge igjen et hei:)
så fint du har hatt en fin jul=)

Godt nyttår!

Carin.

Tommy sa...

Godt nyttår til deg og=)