21 januar 2007

Back to life..

Da var den helgen over.. Back to work imorgen.
Begynte forresten på fotball igjen på fredag. Årstad e laget og Kjetil e fyren som dro meg med. Digg å få løpt litt igjen, selv om eg kjenner d i beina ennå. Formen kommer nok etterhvert=)
Ellers kan eg meddele at eg sakte men sikkert øker cd-samlingen min. Denne gang med Muse-albumene "Origin of symmetry" og "Black holes and revelations", og My Chemical Romance - "the black parade". Muse vet jeg at jeg digger. MCR har eg derimot ikke hørt nokke særlig på, men fått dem anbefalt, og hørt to-tre sanger som eg liker.
Ellers vil eg ønske alle en fin uke på jobb og skole. Fred og hugleik til dykk.

Dagens låt: Space Dementia - Muse




(hehe.. fant et tidi bilde.. meg og erik drev og sminket oss.. Tror eg ringer til Silver-gutta og spør om de trenger ny trommis..)

1 kommentar:

sonny sa...

ja den gammle slutta nettopp for og følge jesus så lykke til med det bandet skjønningen