28 februar 2007

Kristian, my Man!



Vil bare rette en hyllest til min godeste favorittdegos, Kristian!

Utrolig bra fyr, og en gjennomført god venn! Umulig å kjede seg med han! Eller. Det vil si. Å "kjede" seg meg Kristian blir aldri kjedelig!


So, there you go! Now the world knows I love you homes!


L'hymne à la Kristian...

Min kjæreste er lys og rødlett,

han skiller seg ut blant ti tusen menn.

Hans hode er som det fineste gull,

hans lokker er kruset,

svarte som ravnen.


Hans øyne ligner duer

ved bekker med rennende vann.

De bader seg likesom i melk

der de hviler i sine huler.


Hans kinn er som angende blomsterbed,

der det vokser krydderurter.

Leppene er som liljer,

de drypper av flytende myrra.


Hans armer er som staver av gull,

innlagt med krysolitter.

Midjen er som en elfenbensplate,

prydet med safirer.


Leggene er som marmorsøyler,

reist på sokler av gull.

Hans skikkelse er som Libanon,

herlig som sedrene der.


Hans munn er full av sødme,

alt ved ham er tiltrekkende.

Slik er min elskede, Jerusalems døtre,

slik er min kjære venn.






By the way.. Jenter: Kristian e opptatt!

9 kommentarer:

Vegard sa...

nåå så søtt...hørt at det er planer om boblis hos ulf når jeg kommer hjem..blir digg å slapp e av med dere der

Solveig sa...

Halla kompis!! Saa goey aa hoere fra deg! Blogg og greier, velkommen i gjengen.. Befinner meg altsaa i Kina, har det topp! Kom hit hvis du er reiselysten, aa moete nye mennesker paa nye steder er noe av det beste som finnes:)

Guds fred!

Solveig

Anonym sa...

nåå så søtt...
kunne ikke vært mer enig.. kristia du e en godklomp..

Helene

Anonym sa...

så koselig:D:D

Du er herved tatt;) Sjekk bloggen min for mer info!(øveste posten)

Jan Ingar sa...

Hei Tommy! Lenge siden sist! Hvordan er livet?

Benja sa...

Har utfordret deg til tikken:P.. Eller bare gå inn på bloggen min å les.. Så skjønner du poenget..

S sa...

Kristian is tha man! THA man! Hihii ^^ Digg you guys!

Alexander sa...

Kristian e hard shiiiit, råtøff type, savner dere begge to *snufs*.

Når kan mine øyne små atter skue ditt vakre åsyn? Har du planer om å komme østover igjen?

Jan Ingar sa...

Sjekk ut matprogrammet "kokken TOR", laget av meg og Sondre!

http://www.youtube.com/watch?v=FeMJRb2PsT4