08 februar 2007

På tide å oppdatere litt her inne igjen.
Siden sist har følgende skjedd:

* Kommet hjem fra et finfint opphold i Lillestrøm.
* Fått lappen!
* Fått siviltjenesten utsatt til 17. April.

Sistnevnte sucks! Jeg søkte om ett års utsettelse fordi jeg ville prøve å få meg jobb i nordsjøen før jeg tok siviltjenesten. Vist ikke kommer jeg jo til å glemme alt jeg har lært på kurset jeg tar. Men så dum som saksbehandeleren min er, så skjønte hun ikke det, og gjorde egentlig alt bare verre. Hadde hun bare avslått søknaden, hadde jeg ihvertfall fått sjansen til å bli ferdig med tjenesten så fort som mulig (skulle egentlig inn 13.feb.). Snakket nettop med de på telefon, og er ganske pissed akkurat no. Roer seg nok etterhvert....
Om noen har noen tips til steder jeg kan gjøre min plikt overfor konge og fedreland, er jeg takknemlig for alle forslag.

Ellers.. Ble syk i går. Tror det er influensaen som har nådd byen. Håper ikke det, for da ryker helgen :S Men det er ihvertfall digg å få en fridag eller to.

Steffen og Alex.. Blir nok ingen retur til Lillestrøm med det første. Kanskje i april en gang. Satser på at strike 2 blir litt varmere enn forgjengeren;)

9 kommentarer:

Alexander sa...

Hey, hey! Lappen og greier :) Jättegrattis! Når det gjelder siviltjeneste og sånn, har jeg dyp medfølelse... Er ikke noe hyggelig når staten roter til livet vårt på den måten! Er jo selv innkalt til Håkonsvern om en måned, og når jeg hører om hva du opplevd skjlever jeg litt i buksene. Har nemlig ikke fått noe svar på min søknad om utsettelse, og har LITE lyst te å avbryte bibelskoleåret på OKS! Ellers er det med tungt hjerte jeg mottar nyheten om ditt kommende fravær :( Men får skrive litt mail med deg og sånn for å holde abstinensene borte... Ha en fin dag, machoman :)

Alexander sa...

Ehhh... Håper ingen misforstår min lille skrivefeil om hva som skjer nedi buksene mine om dagen...

Vegard sa...

Kjipt å høre at du har blitt syk tommy...menmen..blitt lite av planene denne uka osså..håper vi treffes på fredag..kan jo stikke til byen etter loud...

Tommy sa...

yess.. eg kommer hvertfall på loud.. så skjer det alltids noe:)

Tommy sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tommy sa...

du får nok søknaden godkjent Alex.. Eg må ikke avbryte noe studier sånn som deg... Så du har god nok grunn..It's all gonna work out fine:)

S sa...

Men jeg mener... Crap da! Kjipt å høre at du ikke fikk den utsatt lengre enn som så. Men tenker det löser sig med den saken, bare du får snakket litt mer, og forklart situasjon din bedre. Men hvis du får siviltjeneste i Bergen er det vel muligheter for å fullføre kurset samtidig?

Men gratulerer med lappen kompis :D Herlig å høre! :D:D:D

Vel, kjipt du ikke kommer, men jeg kommer nå til Bergen en gang, og om du er sikker på at du kommer en annen gang, så snakkes vi uansett ;) DIgg you...

Tommy sa...

problemet var ikke at eg ikke skulle få fullført kurset. Det hadde eg uansett, siden d e helgekurs. Det var bare det at eg mener eg bør få tatt i bruk det jeg har lært så raskt som mulig, sånn at jeg ikke glemmer det. For det kommer jeg til å gjøre, om jeg må vente til april neste år.

DiggU2;)

frøken Silje sa...

grattis m lappen! håper du har d bra. glømte forresten å helse frå deg til folk på loud, var nemlig innom igår.. jaja.

snakkes, Silje R