30 november 2006

Mitt første navlelo!

Jepp! 1.desember 2006 er en historisk dag! I dag fant jeg nemlig (med forbehold om dårlig hukommelse) mitt aller første navlelo i... navlen! Ettersom jeg fant den på dette tidspunktet (se post-tid & dato), så går jeg ut ifra at loet ble unnfanget den 30.november, men velger altså å sette 1.desember som merkedagen i livet mitt, da det strengt tatt kan ha blitt overført til navlen i siste liten før jeg kledde av meg! Rett skal være rett!
Loet var av typen liten, kompakt, mørkeblå/svart t-skjortelo. Den var nok ikke større enn en fjerdedels ert, men det var fortsatt navlelo. Tror jeg begynner å bli mann!

Ellers kan eg meddele at imorgen (eller det blir vel strengt tatt i dag) drar jeg på julebord med Partner maskinering, som er min nåværende arbeidsgiver. Turen går av alle steder til Førde(!), og vi kommer ikke tilbake før på søndag. Satser på en kul helg med mye god mat!

4 kommentarer:

Jan Ingar sa...

Velkommen i klubben!

Andreas Gravdal sa...

Gratulerer Tommy! Dette bør feires...

Sturla sa...

Gratulerer!
Dette er en stor dag!

Jeg blir gjerne med å feire med deg - bare si hvor og når...

Roy-Olav sa...

Ja, ja, ja...