25 november 2006

Sykemeldt!

Good news! Jeg er sykemeldt ut neste uke pga litt ryggproblemer. Skal bli utrolig digg å få gjort noe annet en å grade åk og koksringer en hel uke!
Ellers kan jeg meddele at jeg så Borat på kino i dag. Så den med Kristian, Lise, Stine, Johannes og Ruben. Tror vi var delt ganske på midten i oppfatningen av filmen. Jeg synes ihvertfall fyren er genialt tidig, selv om jeg kan forstå dem som mener han går litt over grensen her og der. Det er ihvertfall en film det er umulig å gi middels karakterer! Either you love it, or you hate it!

Dagens sang: Kazaksthan is the greeeatest couuntry in the woorld! (fra Borat)

1 kommentar:

Unknown sa...

ÅÅ! Borat mann! Den skal jeg se! Har hørt masse drastiske ting om den, men jeg mener at hvis du først skal se den filmen bør du være klar over at den er lagd over streken. Man må ha litt "bredde" på humoren.

hørte han gjorde narr av jødehatet. Men han er jo jøde selv...tror jeg. Så akkurat der ville han vel bare understreke hvor idiotisk hele greien egentlig er.